cici-Rong

heartbeating (not referencing a pulse) - WRAITH

小豆之家:

Why do I miss you when I know that I shouldn't.
我知道不应该的 可为什么你还是让我魂牵梦绕
I'd take a bullet for your ass but I know you prolly wouldn't.
我为你发射一颗子弹,但我知道你大概不会接受
Told me you was losing feels just cause I couldn't.
你告诉我你失去的感觉只是因为我无能
Talk to you enough, talk to you enough.
跟你说够了 真的说够了
I been busting ass and all I get in return.
我一直在我为想得到的拼命
Is the dreadful dial tone, **** that **** really hurt.
是可怕的拨号音,WTF我真的受伤了

I don't deserve better, I don't have any sort of worth.
我不配得更好,我也没有任何价值
Find me with a ******* bullet hole in my face like kurt.
在我的脸上找到我的子弹孔 像库尔特一样
God been real shitty to me lately.
上帝最近对我真的很烂啊
Hell knows how much i suffer on the daily.
他知道我每天受了多少苦
Working real hard just to see you.
我努力工作只是为了看到你
If I were you, i'd prolly leave too.
如果我是你,大概我也会离开
But it don't matter cause he gives you more affection right.
但这并不重要,因为他给了你更多的爱
Things like that keep me up in bed every fu*king night.
这样的糟糕事情让我在每夜在床上辗转反侧无法入眠

小豆之家敬上!

评论

热度(6)